Oppstalling

På ridesenteret har vi plass til 35 privat hester, hvor 12 av boksene er tilegnet ponni. Vi har en stor utebane, ridehall samt paddocker som disponeres av oppstallørene. Medlemmer i klubben har tilgang til trenere som underviser ukentlig i sprang, dressur og bakkearbeid.

Hestene fôres fire ganger per dag, frokost kl. 07:00, lunsj kl. 11:00, middag kl. 15:00 og kvelds kl. 20:00. I tillegg til høykvalitets grovfôr tilbyr vi komplett, oppdrett og ekstrem fra Champion. Inkludert i stall-leien får ponnier 8 og hester får 12 fôrenheter per dag. Vi tilbyr også utslipp hver ukedag, hestene kommer ut rundt klokken 09:00, eier er selv ansvarlig for at hesten kommer inn igjen. Innslipp kan også avtales mot tillegg i prisen.

Alle oppstallører skal ha skriftlig avtale. Søker som har økonomisk utestående på andre staller vil ikke bli prioritert. Alle oppstallører er pliktig til å være med på 40 dugnadstimer per år og være medlem av Haugesund Rideklubb.

Oppstalling hest kr 4 980 pr. mnd.
Oppstalling ponni kr 4 440 pr. mnd.
Ekstra fôrenhet pr dag kr 200 pr mnd.

Tilleggstjenester:
Utslipp kr 500 pr. mnd.
Innslipp kr 250 pr. mnd.

Andre tjenester som dekken på ved utslipp, bandasjer av, møkking ol. kan kjøpes. Ta kontakt for mer info og priser.